REGULAMIN SKLEPU

Regulamin sprzedaży towarów na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną

§ 1
WSTĘP

Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego udostępnionego pod adresem www.bikeislive.pl przez Andrzeja Urmana prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą ALL IN Andrzej Urman, Osiedle nad Wartą 7, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, NIP: 599-252-33-98 REGON: 210992223, wpisanym do rejestru przedsiębiorców - Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, a w szczególności określa zasady składania Zamówień i zawierania umów sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, a także korzystania przez Klientów z usług za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

Dane do szybkiej komunikacji ze Sprzedawcą (Dane adresowe / kontaktowe / reklamacyjne):

  • ALL IN ANDRZEJ URMAN
    Osiedle nad Wartą 7,  66-470 Kostrzyn nad Odrą
    Konto bankowe:
    39 1090 1900 0000 0001 2956 0937 (SANTANDER)
    NIP: 599-252-33-98  REGON: 210992223

Wszystkie pytania w sprawie rowerów i części prosimy kierować na adres e-mail:
allinau@wp.pl
tel.
453 283 902

§ 2
SŁOWNIK POJĘĆ

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1.       Klient - osoba fizyczna, w tym Konsument, która ukończyła co najmniej 18 rok życia, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne                 przyznają zdolność prawną, a która złożyła lub zamierza złożyć Zamówienie lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego;
  2.       Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  3.       Konto (Konto Klienta) - podstrona Sklepu, w ramach której Klient ma możliwość m.in. zarządzać danymi osobowymi, zarządzać stanem złożonych przez niego Zamówień, a także składać                     Zamówienia po zalogowaniu bez konieczności podawania swoich danych osobowych;
  4.       Regulamin - niniejszy Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną. W zakresie usług świadczonych drogą                 elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
  5.       Rejestracja - jednorazowa dowolna i bezpłatna czynność, polegająca na założeniu przez Klienta Konta Klienta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez                   Usługodawcę na stronie Sklepu;
  6.       Sklep Internetowy (dalej także jako Sklep) - serwis internetowy dostępny pod adresem www.bikeislive.pl za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia, a także korzystać z                   pozostałych Usług Sklepu;
  7.       Strona - Usługodawca lub Klient;
  8.       Towar - rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy sprzedaży;
  9.       Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za                   pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem są Towary;
  10.       Usługa (Usługi) - usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie za pośrednictwem Sklepu;
  11.       Usługodawca (także „Sprzedawca”) – Andrzej Urman prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ALL IN Andrzej Urman, Osiedle nad Wartą 7, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, NIP: 599-252-33-98         REGON: 210992223;
  12.       Ustawa - ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827);
  13.       Zamówienie - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży z Usługodawcą, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem             Sklepu Internetowego określające rodzaj i liczbę Towarów będących przedmiotem Umowy sprzedaży.

§ 3
OBOWIĄZKI STRON

  1.       Klient zobowiązany jest do korzystania z Usług oferowanych przez Usługodawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami               Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  2.       Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad.
  3.       Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca obowiązany jest niezwłocznie wydać rzecz kupującemu, nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży, chyba że Umowa sprzedaży       stanowi inaczej (np. w opisie Towaru wskazany jest inny termin dostarczenia Towaru).

§ 4
ZAMÓWIENIA

  1.       Klient może składać Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Do złożenia Zamówienia nie jest konieczna Rejestracja.
  2.       W celu zawarcia Umowy sprzedaży Towaru na odległość poprzez Sklep Internetowy należy dokonać na stronie internetowej Sklepu wyboru Towaru, zalogować się na Konto Klienta albo podać                 niezbędne dane do założenia Konta Klienta albo skorzystać z zakupu jednorazowego bez zakładania Konta klienta poprzez podanie danych, które są wymagane przez Sprzedawcę podczas składania       Zamówienia oraz złożyć Zamówienie podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi informacje.
  3.       Zamówienie zostaje złożone z chwilą naciśnięcia przez Klienta przycisku „Zamawiam”.
  4.       W trakcie całego procesu składania Zamówienia, aż do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” - Klient ma możliwość modyfikacji składanego Zamówienia.
  5.       Warunkiem złożenia skutecznego Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta Regulaminu.
  6.       Złożenie Zamówienia stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
  7.       Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail będącą potwierdzeniem wpłynięcia Zamówienia do Sklepu, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów                 Zamówienia.
  8.       Możliwość zawarcia umowy sprzedaży zostaje potwierdzona przez sklep w formie pisemnej lub telefonicznej.

§ 5
CENY, PŁATNOŚCI ORAZ DOSTAWA TOWARU

  1.       Ceny Towarów w Sklepie podawane są w złotych polskich i są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT.
  2.       Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy, które każdorazowo wskazane są w procesie składania Zamówienia. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje cenę Towarów oraz koszty dostawy, w           przypadku gdy koszty dostawy ponosi Klient.
  3.       Klient ma możliwość uiszczenia ceny w następujący sposób:

                1. przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy (przedpłata);

                2. Za pośrednictwem Przelewy24. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

      4. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych. Wszystkie towary sprowadzane są pod zamówienie klienta złożone za pośrednictwem sklepu internetowego.

      5. Niezależnie od postanowień ust. 4 powyżej, Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem             albo w przypadku płatności ratalnej wysyłka będzie realizowana dopiero odpowiednio po zaksięgowaniu wpłaty za Towar na rachunku bankowym Usługodawcy albo po uruchomieniu kredytu.

      6. Zamówiony Towar Sprzedawca dostarcza za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich. Istnieje możliwość odbioru osobistego Towarów w siedzibie firmy prowadzonej przez ALL IN Andrzej Urman.

      7. Przesyłki są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki Towaru z siedziby w Polsce (po uprzednim dostarczeniu towaru z magazynu               niemieckiego).

      8. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:

                 1. uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

                 2. niekompletności przesyłki,

                 3. niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,

          Konsument jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela oraz niezwłoczne powiadomienie                       Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki.

      9. Klient niebędący Konsumentem w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy Towaru i                   niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu                         szkodowego podpisanego przez odbiorcę niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.

     10. Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (Towarem) oraz                 niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (Towaru).

     11. Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi.            Za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.

§ 6
UPRAWNIENIE KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROT TOWARU)

  1.       Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (czternastu) dni, przy czym                 termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są           dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem         na adres Sprzedawcy.
  2.       Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej można złożyć także na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy oraz załącznik nr 1 do Regulaminu.
  3.       W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
  4.       Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

OBOWIĄZKI KONSUMENTA

  1.       Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od         Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Towar powinien być zapakowany w                 sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport.
  2.       Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania).
  3.       Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i                             funkcjonowania Towaru.

OBOWIĄZKI SPRZEDAWCY

  1.       Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie                 dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów, przy czym Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem               płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  2.       Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się           dla niego z żadnymi kosztami.
  3.       Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi                 poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  4.       Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu, w celu usprawnienia procesu zwrotu.

USTAWOWE WYŁĄCZENIE PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

    12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacjach określonych w art. 38 Ustawy, tj. w odniesieniu do umów:

         1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez                    przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

         2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

         3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

         4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

         5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów                            higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

         6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

         7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których                wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

         8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których                      wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu                do dodatkowych usług lub rzeczy;

         9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

         10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

         11. zawartej w drodze aukcji publicznej;

         12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami                                 rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

         13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od                 umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 7
RĘKOJMIA ZA WADY FIZYCZNE TOWARU (REKLAMACJE)

  1.       Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad i odpowiada za wady Towaru.
  2.       Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży.
  3.       Reklamacje, z tytułu rękojmi za wady (niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży) można składać pisemnie bezpośrednio na adres Usługodawcy (ALL IN ANDRZEJ URMAN, Osiedle nad Wartą 7, 66-       470 Kostrzyn nad Odrą) lub pocztą e-mail na adres:
          allinau@wp.pl
  4.       Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może:

           1. żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo

           2. żądać usunięcia wady; albo

           3. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad                albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na                       wolną od wad lub usunięcia wady, o których mowa w pkt. 1 lub 2.

       5. Kupujący nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

       6. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności Towaru z Umową sprzedaży (wady fizycznej) Konsument powinien odesłać Sprzedawcy reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności.

       7. Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego.

       8. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru.

       9. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

§ 8
GWARANCJA JAKOŚCI TOWARU

  1.       Na Towary może być udzielona gwarancja jakości. W takim przypadku z dokumentu gwarancji wynika, kto jest odpowiedzialnym z tytułu gwarancji, określone są warunki gwarancji, a także jak               należy postępować w przypadku wykrycia wady w Towarze.
  2.       Powyższe nie wyłącza uprawnień Konsumenta określonych w § 7, przy czy Konsument powinien dokonać wyboru formy usunięcia wady Towaru i z takowej skorzystać.
  3.       Przegląd zerowy i warunki gwarancji.                                                                                   Po zakupie roweru klient zobowiązany jest do wykonania przeglądu zerowego w terminie określonym przez producenta (do 30 dni). Przegląd ten jest warunkiem utrzymania gwarancji. W przypadku braku przeglądu zerowego, reklamacje oraz roszczenia gwarancyjne mogą nie zostać uznane. 
  4.       Termin wykonania przeglądu zerowego                                                                            Klient jest zobowiązany do przeprowadzenia przeglądu zerowego zakupionego roweru w okresie maksymalnie 30 dni od daty zakupu lub po przejechaniu określonej liczby kilometrów (np. 100-200 km, zgodnie z zaleceniami producenta). Niezastosowanie się do tego wymogu może skutkować utratą gwarancji. Termin ten jest niezbędny do sprawdzenia prawidłowego działania wszystkich elementów roweru po początkowym okresie użytkowania i pozwala wykryć ewentualne wady fabryczne.
  5.        Przegląd zerowy powinien być wykonany w autoryzowanym serwisie, a potwierdzenie jego realizacji (dokument serwisowy) należy zachować jako dowód na wypadek zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamacje składane bez udokumentowanego przeglądu zerowego nie będą rozpatrywane. Prosimy o przeprowadzenie przeglądu w odpowiednim serwisie oraz o zachowanie dokumentacji serwisowej na potrzeby przyszłych zgłoszeń.

§ 9
NEWSLETTER

  1.       Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, tj. ma możliwość zamówienia Newslettera - usługi udostępnianej przez Usługodawcę. Newsletter wysyłany jest wyłącznie do               Klientów, którzy zamówili Newsletter.
  2.       W ramach usługi Newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Klienta adres e-mail, wysyłana jest informacja w formie listu elektronicznego (e-mail) zawierająca biuletyn           informacyjny (Newsletter) Sklepu Internetowego, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Usługodawcę w swoim imieniu i na zlecenie osób trzecich.
  3.       Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera.

§ 10
POZOSTAŁE PRAWA I OBOWIĄZKI

  1.       Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną (o korzystanie ze sklepu) jest zawierana na czas nieokreślony.
  2.       Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną (o korzystanie z infrastruktury Sklepu - Konta Klienta) w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem             zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem umowy oraz postanowień poniżej.
  3.       Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu dyspozycji jego usunięcia albo zgłoszenie         żądania usunięcia Konta Usługodawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Usługodawcy rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 5 dni.
  4.       Usługodawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poinformuje Klienta na adres e-mail podany przez Klienta podczas Rejestracji, w terminie 14 dni przed planowaną           datą usunięcia Konta Klienta.
  5.       Usługodawca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu oraz w             wyniku bezskutecznego wezwania Klienta do zaprzestania ww. naruszeń z terminem co najmniej 3 dni roboczych.

§ 11
OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU

  1.       Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące Usługi:
  2.       przedstawienie oferty Sklepu,
  3.       możliwość składania Zamówień na Towary dostępne w Sklepie Internetowym i tym samym zawierania Umów sprzedaży na odległość,
  4.       informowanie Klienta o bieżącym statusie Zamówienia,
  5.       możliwość korzystania z Konta Klienta,
  6.       Dostęp do usługi określonej w ust. 1 pkt. 1 powyżej nie wymaga Rejestracji.
  7.       Dostęp do usług określonych w ust. 1 pkt. 2-4 powyżej wymaga dokonania Rejestracji.
  8.       Dla zachowania bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu internetowego, zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta Klient w szczególności posiadało:
  9.       system antywirusowy z najnowszą wersją definicji wirusów i uaktualnień,
  10.       skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
  11.       zainstalowane wszystkie dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
  12.       aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz Java Script w przeglądarce internetowej,
  13.       oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie PDF.
  14.       Sklep dokłada wszelkich starań, aby treść na stronie była podana w sposób rzetelny, jednak zastrzega sobie prawo do pomyłek, lub błędów technicznych.

§ 12
ROZSTRZYGANIE SPORÓW

  1.       Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów           Kodeksu postępowania cywilnego.
  2.       Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

§ 13
DANE OSOBOWE

  1.       Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Usługodawcę z uwzględnieniem przepisów prawa w tym zakresie, w tym w szczególności ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych               osobowych.
  2.       Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek nie podanie wymaganych danych osobowych może uniemożliwić złożenie Zamówienia.
  3.       Wszystkie udostępnione dane osobowe podlegają szczególnej ochronie.
  4.       Każdemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, a także prawo do żądania ich aktualizacji lub zaprzestania przetwarzania.

§ 14
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1.       Konsument ma prawo do negocjacji warunków postanowień Regulaminu. W celu realizacji tego uprawnienia Konsument powinien się skontaktować Usługodawcą za pośrednictwem poczty                       tradycyjnej, poczty e-mail lub telefonicznie.
  2.       W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  3.       Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie oraz nieodpłatnie za pośrednictwem odesłania internetowego (tj. linku) zamieszczonego na stronie głównej Sklepu oraz sporządzić jego       wydruk.
  4.       Informacje o Towarach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  5.       Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu Internetowego, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazwa Sklepu, znaki towarowe Usługodawcy oraz producentów Towarów,               wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł       stosowne umowy. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Usługodawcy.

ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU

Wzór formularza odstąpienia od Umowy sprzedaży
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Data:
...........................

Adresat:
ALL IN ANDRZEJ URMAN 
Osiedle nad Wartą 7
66-470 Kostrzyn nad Odrą
woj. Lubuskie
e-mail:

allinau@wp.pl
tel.
+48 453 283 902

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
...........................

Data zawarcia odbioru Towaru:
...........................

Imię i nazwisko konsumenta:
...........................

Adres konsumenta:
...........................

Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
...........................

 

  • Register

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password